Ofte stillede spørgsmål

Hvordan logger jeg ind på min side?

Med din startpakke, modtager du dit abonnementsnummer, som du fremover skal bruge til at logge på din Shaver & Sons profil. Brug abonnementsnummeret som brugernavn og dit postnummer som password.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

Log ind på din Shaver & Sons profil og klik på \"kontaktinformation\" til venstre. Her kan du registrere den korrekte adresse og bekræfte ved at klikke på \"gem ændringer\".

Hvordan tilmelder jeg mig PBS?

Køber du din startpakke online, tilmeldes du automatisk kortbetaling. Har du købt via girokort kan du også tilmelde dig PBS via netbank eller nærmeste pengeinstitut, vha. informationerne på girokortet. Du kan også tilmelde dig automatisk kortbetaling, hvor vi trækker beløbet direkte fra dit kreditkort. Dette kan tilmeldes ved at klikke på \"Tilmeld til Automatisk Kortbetaling\" under login.

Girokort: Hvornår træder min Automatisk kortbetaling/PBS-tilmelding i kraft?

Så længe saldoen ikke fremgår af din betalingsoversigt fra banken, skal du fortsat betale med girokort.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du skal være logget ind på www.shaverandsons.dk  med abonnements- og postnummer, eller kontakt kundeservice telefonisk på tlf. +45 26 46 90 40.

Jeg får for mange/for få barberblade. Hvordan ændrer jeg frekvensen/antallet af barberblade?

På din Shaver & Sons profil kan du altid ændre indstillingerne for, hvor tit du ønsker at modtage nye barberblade, samt hvor mange du ønsker i hver forsendelse.

Hvordan fortryder jeg mit køb?

Du har altid 14 dages fortrydelsesfrist efter modtagelsen af startpakken.

Hvornår modtager jeg min velkomstpakke?

Du vil typisk modtage din startpakke inden for 4-6 hverdage, efter du har foretaget din bestilling.

Jeg ønsker ikke flere blade, kan jeg returnere det sidst tilsendte?

Nej, der er ikke returret på det løbende abonnement af barberblade, returnerede blade kan desværre ikke blive krediteret. Vi skal have opsigelsen i henhold til gældende abonnementsbetingelser.

Mine blade er udeblevet denne gang, hvad gør jeg?

Kontakt Kundeservice på telefon +45 26 46 90 40.

Hvorfor er der et forkert beløb på indbetalingskortet?

Hvis vi får din indbetaling efter sidste indbetalingsdato, når vi ikke at registrere din betaling, før vi sender dig den næste forsendelse med et nyt girokort. Beløbet er derfor medregnet på dette girokort. Vi beder dig alligevel betale hele beløbet, det du betaler for meget, trækker vi fra på din næste regning. Betaler du på netbank, kan du ændre beløbet og ellers bruge de samme oplysninger på girokortet. OBS! Du risikerer aldrig at betale for det samme to gange.

Jeg har modtaget et produkt, jeg ikke mener at have bestilt. Hvad gør jeg?

Kontakt Kundeservice på telefon +45 26 46 90 40, og vi vil hjælpe dig.

Jeg har opsagt mit abonnement, men har modtaget endnu en forsendelse. Hvorfor?

Abonnementet er opsagt i henhold til gældende abonnementsbetingelser. Du kan derfor opleve at få tilsendt flere blade i opsigelsesperioden. Er du i tvivl, om vi har fået din opsigelse, bør du kontakte kundeservice på telefon +45 26 46 90 40.

Jeg har fået en leverance, som er beskadiget. Hvad gør jeg?

Kontakt Kundeservice på telefon +45 26 46 90 40.

Jeg har tegnet et abonnement, men har ikke modtaget noget. Hvorfor?

Er du i tvivl om hvorvidt vi har modtaget din bestilling, bør du kontakte kundeservice på telefon +45 26 46 90 40.

Jeg ønsker at give et abonnement som gave. Er det muligt?

Ja. Vi opretter et abonnement, hvor bladet sendes til modtageren af gaven og regningen til dig. Vi sørger for, at abonnementet stopper automatisk, når den ønskede periode er udløbet. For oprettelse af gaveabonnement, kontakt kundeservice på telefon +45 26 46 90 40.

Jeg fik min første pakke med blade allerede efter 4 uger?

Det er rigtigt – alt er i den skønneste orden. Årsagen er, at der kun er 3 blade i startpakken.,
De 3 blade vil højst sandsynligt ikke kunne holde sig i 2-3 måneder (dog afhængigt af din skægvækst). Derfor modtager alle kunder deres første pakke efter ca. 4 uger.,
Hvad enten du har valgt levering hver måned, hver anden måned eller hver 3. måned modtager du altid din første abonnementspakke efter 4 uger. Herefter starter det interval du har valgt.,
Husk du kan altid udskyde og fremskynde forsendelser på hjemmesiden.

Startpakken

  • Stylish shaver in your choice of color
  • 3 ultraskarpe blade
  • Ingen binding
  • Fuld returret
Kun